onsdag, oktober 26, 2005

I ETTERKANT AV AUDIATUR II. Helge Rykkja har lagt ut en omtale av festivalen og katalogen.

Og - Stockholm Poesifestival arrangeres mandag 25. november. Lite av programmet er klart, men Morten Søndergaard og Ursula Andkjær Olsen skal lese. Fint, tenkte jeg da jeg så det i dag morges, jeg skal være i byen og kan få det med meg. Men, billettprisen! 350 kr for en kveld! Hadde Audiatur eller Oslo Poesifestival lagt seg på det prisnivået hadde neppe noen kommet. Det vil si: hvis noen hadde kommet ville det vært noen helt andre enn de som kom. Jeg hadde nok blitt hjemme, vært nødt til å bli hjemme.

3 Comments:

Blogger Susanne Christensen said...

Good grief! Jeg gad godt se Ursula - men ikke for den pris, tror jeg.

7:43 p.m.  
Blogger Susanne Christensen said...

Måske vi kunne kidnappe hende og lave vores eget Ursula-arrangement?

7:45 p.m.  
Blogger Susanne Christensen said...

Paal, forresten. Ville du være i stand til at låne mig alle tre udgivne Ursulaer? Eller i det mindste den nyeste?

7:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home

Free web site statistics